FAQ
|
|
Jak zamawiać wasze produkty?
Zachęcamy do zakupów online w naszym eSklepie lub prosimy o kontakt telefoniczny lub email.
telefon: +48 22 862 88 81
e-mail: info@antaira.pl
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia otrzymane do 12.00 wysyłane są tego samego dnia lub zgodnie z życzeniem Klienta. W przypadku braków magazynowych lub zamówień specjalnych kontaktujemy się z Klientami indywidualnie.
Jeśli pilnie potrzebujecie Państwo jakiś produkt, prosimy o kontakt, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.
Czy istnieje minimalna wielkość zamówienia?
Nie, Antaira z przyjemnością zrealizuje każde zamówienie niezależnie od jego wartości.
Jakie są zasady zwrotu towarów?
Jeżeli produkt zakupiony w Antaira nie spełnia lub przekracza oczekiwania Klienta w jakikolwiek sposób, prosimy o kontakt w ciągu 45 dni. Jeśli nie zdołamy rozwiązać problemu, zwrócimy koszt zakupionych produktów.
Jaki jest status mojego RMA?
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu sprawdzenia aktualnego statusu sprawy.
Jak mogę uzyskać specjalne ceny?
Aby uzyskać specjalne ceny prosimy o kontakt telefoniczny lub email.
telefon: +48 22 862 88 81
e-mail: info@antaira.pl
Z kim mam się skontaktować, jeśli mój produkt nie działa?
W takim przypadku prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego:
telefon: +48 22 862 88 81
e-mail: info@antaira.pl
Czy oferujecie jakieś programy oceny produktów?
Tak, Antaira Technologies oferuje 30-dniowy darmowy program testowania dla wszystkich produktów. Proszę wypełnić FORMULARZ i wysłać go do nas na adres info@antaira.pl. Po otrzymaniu formularza, nasz przedstawiciel skontaktuje się z Państwem i spróbuje wysłać produkt tak szybko, jak to możliwe.
* Uwaga: ocena podlega kontroli i zatwierdzeniu przed wysyłką produktu.
|
|
|
|
|
|